Benim oy'um erdoğan'a! - Güner Yiğitbaşı

Benim oy'um erdoğan'a!
Sizleri bilmem ama, benim Cumhurbaşkanı adayım ERDOĞAN, oy ‘um ona anamın ak sütü gibi helal olsun!
Ben  ATATÜRK'ü ve onun kurduğu Türkiye Cumhuriyetini hiç sevmiyorum.
Ben demokrat ve laikim diyenlerin savundukları o Atatürk ilkeleri de neymiş, hele o laiklik ilkesi denilen bir ilke var ya hani, vallahi başımıza taş yağacak, madem ki Müslümanız, hem Müslüman'ım ve hem de laikim diyebilir misiniz?
ERDOĞAN'ın dediği gibi, asla ve asla, hem laik, hem de Müslüman olunamaz!
Müslümansan, Müslümanlığını bileceksin ve seçimini ona göre yapacaksın!
Tutturmuşlar bir laik eğitim, dindar ve milli bir gençlik yetiştiren İmam Hatip Liselerinin önünü kesmeye çalışıyorlar! Allah  ERDOĞAN'dan razı olsun (!) o ileri görüşü ve ferasetiyle, dinsiz laiklerin bu oyunlarını da bozmasını bildi ve tüm laik eğitim kurumlarını, bir bir imam hatipleştirmeyi başardı.
Ben, ecdadım Osmanlı'yı mumla arıyorum! Ulu Hakan Abdülhamit Han her gece rüyalarıma giriyor! Yeniden, ecdadımız Osmanlı'ya dönebilmemiz için, bu laik demokrasinin hiçbir işe yaramadığını, Dünya çapında bir lider olan, eşi ve bir benzeri bulunmayan  ERDOĞAN'ın, on altı yıl boyunca koşturarak, gece gündüz hiç uyumadan, hiç susmadan, meydan meydan dolaşıp konuşarak, örtülü ve örtüsüz devletin tüm paralarını harcayarak inan üstü bir çaba sarf etmesine rağmen, bu demokratik düzende, bu ülkenin düze çıkarılamayacağını göstermek ve bu gerçeği halka inandırmak için, ERDOĞAN'ın bir dönen daha ülkemizin başında kalması şarttır!
ERDOĞAN'a oy verelim ki;
Dolar, kısa sürede on, Euro on beş liraya, benzinin litresi on liraya çıksın ve artmaya devam etsin,
Dış borçlarımız ve cari açığımız ikiye katlansın,
Enflasyon tavan yapsın,
Vergiler bugünkünün üç dört katına çıksın,
Gıda maddesi alabilmek için kuyruklar oluşsun, ekmek karneye bağlansın,
İşsizlik oranı üçe dörde katlansın, bugün iş sahibi olanların büyük kısmı dahi işsiz kalsınlar,
Açlar ve fakirler, git gide çoğalsın,
Elde çok azı kalan fabrikalarımız tümüyle satılsın, üretim ve ihracat dursun, ithalat patlasın,
Bütçe açığı büyüsün,
Eğitim çöksün,
yargı bağımsızlığı, adalet tamamen yok olsun ve eksiye düşsün,
Meclis çalıştırılmasın, devre dışı bırakılsın, tüm yetkiler tek adam da toplansın,
Özgürlükler yok edilsin, OHAL'e süreklilik kazandırılsın ve  olağan hale getirilsin,
Yasaklar, yolsuzluklar ve yoksulluk giderek artsın ve olağanlaşsın,
Düşmanlarımız çoğalsın, devletimizin saygınlığı azalsın,
Özlem duyduğumuz Osmanlı İmparatorluk düzenine geçildiğinde, Lale Devri kutlamalarının yapılacağı mekan olarak kullanılmak üzere, Kanal İstanbul en kısa sürede yapılarak hizmete açılsın,
Bu millet artık, laik ve demokratik parlamenter sistemden tamamen soğusun ve ümidini kessin, söyledikleri gibi REKLAM ARASI sona ersin!
Bu kadar ironi de sizleri 24.Haziran'a kadar uykudan uyandıramayacak ise, gömün gitsin!

08/05/2018
Güner YİĞİTBAŞI
 Hukukçu

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget