Oldu da bitti maşallah! - Gündüz Akgül

Oldu da bitti maşallah! - Gündüz Akgül
Olan ne?
Ne olacak, Arınç ve Gökçek atışmaları…
“Paralelcisin”…
“Terbiyesizce bir açıklamadır”…
 “Ankara’yı parsel, parsel sattın”…
“Biz, kimin havlayacağını, kimlerle konuşacağını biliriz”…
“Oğlunun adaylığını onaylatmak istiyor”…
Gibi kamyon dolusu suçlamalar, hakaretler, yolsuzluk savları…
Parti Kaptanı Davutoğlu hemen kükredi…
“Her iki açıklama da yanlıştır. Seçimlere giderken partimizin kitle nezdindeki itibarını sarsıcı polemiğe giren kim olursa olsun parti disiplin kurullarını işleteceğiz. Gerekli disiplin işlemlerini yapacağız. Kimsenin bu konuda ayrıcalığı yoktur.”  dedi…
Dediğini yapabildi mi?
Nerde…
Fi tarihte de “Harama bulaşan kardeşimiz de olsa onun kolunu koparmaya kararlıyız” demişti…
Muhalefet partileri tarafından her gün dile getirilen yolsuzluk savları konusunda, Davutoğlu tarafından parti içi bir soruşturma yapıldığını duyan var mı?
Veya…
Koparılan bir koldan haberi olan var mı?
Benim yok…
 Yoksa oldu da ben mi duymadım?
Ankara Cumhuriyet Savcısı, suçlamaları ciddi görmüş olacak ki her ikisi hakkında soruşturma başlattığını medyadan öğreniyoruz…
Olayın sıcaklığı sonrasında yurttaşların gazını almak için kükreyen kaptan ne yaptı?
Her iki tarafla görüşen Davutoğlu, Önce söylediklerini unutarak “Bu şekilde tartışma kapanmıştır” deyiverdi…
Anlaşılan, her iki tarafa da gerekli baskılama yapılmış ki…
Arınç, “Yanlış yaptım ama özel hayatıma girdiği için kendimi tutamadım”
Gökçek, “Ben Sayın Başbakanımın emri üzerine bundan sonra kesinlikle konuşmayacağım. Emir demiri keser.”
Demek zorunda kaldılar…
Oldu da bitti maşallah…
Sen sağ ben selamet…
Yolsuzluk savları, hakaretler, suçlamalar parti yararı adına kurban edildi…
El Fatiha…
İş Cumhuriyet Savcılığının soruşturması sonucuna kaldı…
Ve…
Bize de bekleyip sonucu görmek düştü…

26.03.2015
Gündüz AKGÜL
Emekli Cumhuriyet Savcısı

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget